- Messages
- 6,392
- Reaction score
- 27,002
- Points
- 718
🚀 NEW from the xtremepape.rs team: AI exam prep — 150,000+ worked solutions, and it marks your handwritten working from a photo. Sign in with your forum account & try it free → prepare.xtremepape.rs
Nuin
I am also fan of this movie![]()
Aly Emran yai he hona rah gaya tha xpc par![]()
Zindagi issi ka naam ha.... Aaaaaaaaaaaaa.... Kabhi khushiiiii#LOL![]()
Hahahaha i will die from laugh :3 confirm admin nai xpc chor dana ha ya tu sab ko ban kar dana haZindagi issi ka naam ha.... Aaaaaaaaaaaaa.... Kabhi khushiiiii........ Kabhi ghum......
On a serious note, mujhay lagta ha xpc ka janaza hi niklay ga ab![]()
Ho sakta ha admins ko bhi ashique 2 acha lagta ho :3Hahahaha i will die from laugh :3 confirm admin nai xpc chor dana ha ya tu sab ko ban kar dana ha
Aly Emran yai he hona rah gaya tha xpc par![]()
Zindagi issi ka naam ha.... Aaaaaaaaaaaaa.... Kabhi khushiiiii........ Kabhi ghum......
On a serious note, mujhay lagta ha xpc ka janaza hi niklay ga ab![]()

hahahaha haan level ki serious halat ha bass ab XPC ka name change kar kai rishta .com hona rah gaya ha
Pffftt.....hahahaha haan level ki serious halat ha bass ab XPC ka name change kar kai rishta .com hona rah gaya ha![]()
nahi nahi yai sirf xpc par milti jahan haar best friend aik dosry ko propose karty haan :3Pffftt.....
Rishta.com...... Jahan har eik rishta online hoga... Bas larkay ki pic khechain, rishta.com pay post karain or rishta final karlayn
Aisi offer or koi site deti ha kya?![]()
XPC! A site for everything other than educationnahi nahi yai sirf xpc par milti jahan haar best friend aik dosry ko propose karty haan :3
P.S no hates plz![]()
well atm its partialXPC! A site for everything other than education![]()
Ap kehna kya chahti howell atm its partialsoon it will be totally out of education purpose
![]()
nahi nahi kafi haAp kehna kya chahti ho
Zara khul kay bolo![]()
hahahaha haan level ki serious halat ha bass ab XPC ka name change kar kai rishta .com hona rah gaya ha![]()
oh really :3 sahi baat hamesha lagti ha
Aaaaaaaaaaaaaaa............. Kabhi Khushiii.................. Kabhi ghumoh really :3 sahi baat hamesha lagti ha![]()
haaan jeee :3Aaaaaaaaaaaaaaa............. Kabhi Khushiii.................. Kabhi ghum![]()
🚀 NEW from the xtremepape.rs team: AI exam prep — 150,000+ worked solutions, and it marks your handwritten working from a photo. Sign in with your forum account & try it free → prepare.xtremepape.rs